top of page

NYHETER                                                                                                                      Kommentera artikel  |  Skicka nyheter/pressrelease

 

 

Vilken roll spelar tidsperioden vi växer upp i för vår konsumtion?

Våra konsumtionsmönster, vanor och värderingar präglas till stor del av vår uppväxt och påverkar hur vi formas som människor. Vilken roll spelar tidsperioden vi växer upp i för vår konsumtion och vilken betydelse får det för förvaringen i våra hem? 

En färsk undersökning från Elfa belyser att många drar sig för att köpa nya saker för att man inte vet var de ska förvaras. För att begränsa mängden prylar som behöver förvaras går majoriteten, 52 procent, löpande igenom det man har. 2 av 5 försöker att inte köpa nytt, medan endast 1 av 5 väljer att göra sig av med saker.   

Ta del av fler spännande insikter om konsumtionsmönster och generationer på Elfa Insights.  

Källa: Elfa

elfa.jpg
ata logo.jpg
ata logo 2.jpg

__ANNONSER______________________

conform.jpg
neoe.gif
uneprodukter.jpg
trygga tak.jpg
gentekniknamnden2.jpg
lip.gif
komfovent.gif
autoliv front.jpg
structor.jpg
jeven.gif
vattenfall.gif
paroc.jpg
byggelit.jpg
bvm.gif
dala cement.gif
granitor.jpg

Copyright 2015-2024 ATA Media  |  Box 1605  |  1114 79 Stockholm  |  info@atagruppen.se                                                                                   

Användarvillkor - Det är inte tillåtet att kopiera, modifiera, distribuera eller publicera innehåll från atagruppen.se utan tillstånd. För eget personligt bruk är det dock tillåtet att ladda ner, kopiera och spara information från ATA Media.

Integritetspolicy - ATA Media förbinder sig att respektera och skydda Dina personuppgifter och Din personliga integritet i

enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer.

bottom of page